miercuri, 22 decembrie 2010

Balada angajatului model

Imi place munca, bani de-ar fi day dreaming
s-aduc in firma zi de zi. happy
Il plac pe sefu' cel mai tare! cool
Si sefii lui, pe fiecare.. nerd

Iubesc biroul, ce-i pe el,
love struck
Concediul nu-l iubesc de fel ! sick
Mobila gri plina de praf, surprise
Hirtiile crescute vraf. hypnotized

De munca mea sunt fericit,
big hug
Nimic atata n-am iubit . batting eyelashes
Iubesc computerul fereastra drooling
Cu scafirlia lui albastra. smug

Iubesc sedintele mai lungi
hurry up!
Cind am in creier cifre, dungi, pirate*
Iubesc, va spun acu' din nou, love struck
Sa stau o viata la birou! angel

Imi place munca, as munci
money eyes
Mai mult in fiecare zi. dancing
Nu vreau salariu, nu vreau stima, shame on you
Mi-ajunge critica drept prima. peace sign

Nu vreau nimic, decit un pat,
praying
Fix in biroul meu bagat, puppy dog eyes
Linga pc-ul meu cel drag. coffee
Sa pot munci aci non-stop skull
Pina se urca firma-n top! flag

Nu vreau nimic, dar am un dor,
whistling
Vreau la biroul meu sa mor, yin yang
Si sa ma-ngroape-ntre dosare not worthy
Ca pe Eminovici in mare....bug

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu