duminică, 19 decembrie 2010

Mihai Bendeac - E ceva nasol

In puii mei :], da click !

Si sa va dau si versurile :> :



Daca invat ce-mi predai tu
Scoala nu m-ajuta, nu...
Caci e o pacoste.. e o pacoste..
In scoli se preda orice
Nu doar ce iti trebuie
Azi e o pacoste.. e o pacoste
E ceva nasol.. hei, e ceva nasol
Imi predai franceza frate
Cand eu vreau sa plec in state
Decat o ora trista si banala
Prefer fizica... nu istoria
Ce nu vrem aia-nvatam, e o pacoste
E ceva nasol, e ceva nasol, e o pacoste
Imi doresc s-ajung actor
Tu-mi predai mate de zor
E o pacoste, e o pacoste...
Vreau sa ma fac fotbalist
Dar fac studii de chimist
E o pacoste, e o pacoste
E ceva nasol... hei...
E ceva nasol..
De ce sa-nvat '' unghiu drept ''?
Cand eu vreau sa dau la drept?!
Decat o ora trista si banala
Prefer muzica... nu botanica
Ce nu vrem aia-nvatam, e o pacoste
E ceva nasol, e ceva nasol,
E o pacoste ....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu